اگه یه کامیون داشتی پشتش چی می نوشتی؟

Menu
WelCome To My Blog :)


Posts About Links etc

Archive
♦<-ArchiveTitle->♦

Design

Template: Sevin Theme

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 333
بازدید ماه : 333
بازدید کل : 190541
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 480
تعداد آنلاین : 1

کد فـلـش کـردن لـیـنـک هـا

JKS

فقط کی پاپ و دابل اس

دختر مهربون



اگه یه کامیون داشتی پشتش چی می نوشتی؟







من كه مینوشتم:

ببخشيد پشتم به شماست!



نظرات شما عزیزان:

غزال
ساعت21:33---18 ارديبهشت 1393
فدای اون رفیقی به خاطر بهترین دوستش عشقش رها کرد

مسعود
ساعت15:12---8 اسفند 1392
رفیق بی کلک معلم!!!!!!!

سَعيد
ساعت16:44---6 اسفند 1392
میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود

از قول من به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد . . .


سَعيد
ساعت9:58---30 بهمن 1392
من مينوشتم : 1:دست انداز پيـــــــــــرم كرد!

2:فرقون كوچولوي من
3:خاكــــ تو سرت روزگار
4:تند رفتن که نشد مردی

عشق است که برگردی


سَعيد
ساعت9:54---30 بهمن 1392
سلام واقعا زيبا كار كردين.اي ول لايـــــــــك داره.مرسي من تازه وبتونو ديدم .واقعا زيباست .من لينكتون كردم خواستين بمنم سر بزنين و رد پاتونو واسم جا بزارين .خوشحال ميشم .منتظرم .مرسي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: